Sinä olet keskipiste.

Saavuta tavoitteesi personal training erikoisjoukkojen avulla.

Näytä ostoskori “Kestävyysliikunta” on lisätty ostoskoriin.

Lisäravinteet

29,90 

Kysy lisätietoja
Osasto:

Kuvaus

Lisäravinteiden rooli urheilussa ja liikunnassa on tärkeä, usein jopa olennainen. Ravinteiden optimaalinen käyttö parantaa tuloksia, lisää lihaksia, edistää palautumista ja tuo energiaa tekemiseen.

Silti lisäravinteiden käyttöön liittyy lukematon määrä uskomuksia, epäluuloja ja virheellisiä tulkintoja. Kirja käsittelee lisäravinteiden roolia kuntoilijan ja urheilijan näkökulmasta.

Kirjassa käydään läpi lisäravinteet niin kuntosalikävijän, kestävyysliikkujan kuin painonpudottajan kannalta. Käytännön osaamisen kirjaan tuovat mm. kehonrakentaja Utti Hietala, triathlonisti Tom Söderdahl sekä pyöräilijä Jukka Vastaranta. Kirja tarjoaa kattavan vastauksen mm. kysymyksiin:

  • Mitä lisäravinteita tarvitaan kestävyysliikunnassa?
  • Miksi pelkkä vesi ei pitkällä lenkillä riitä?
  • Kannattaako maratonille tankata?
  • Millaisessa roolissa lisäravinteet ovat lihasmassan hankkimisessa?
  • Koska palautusjuomalla on paikkansa?
  • Miten ravinteita kannattaa nauttia treenin ympärillä? Unohda uskomukset – käytä lisäravinteita tuloksellisesti. Kirjan on toimittanut Kalle Kotiranta.

Sivumäärä 144.

Tilaa uutiskirjeemme ja saa ilmainen pakaraohjelma sähköpostiisi.

Seuraa meitä! #myptoy

Instagram has returned invalid data.